تیزر جالب فیلم سینمایی پر سروصدای «آتشکار»
farhangfun
welcom to weblog fun


نظرات شما عزیزان:

hosein888
ساعت18:16---9 اسفند 1389
سلام داش خوبی ممنون که اومدی

hosein888
ساعت22:58---2 اسفند 1389
سلام خوبی یادی از ما نمیکنی
بیا پیشم
راستی اومدی رو بنر تبلیغاتی اول وبلاگم کلیک کن
راستی یه چیزی جدید یاد گرفتم بیا تو این سایته حتما عضو بشو بیا منتظرت هستم

http://www.Teobux.com/?ref=hosein888


الینا
ساعت16:18---27 بهمن 1389
سلام خوبی مرسی که سر زدی فقط اینکه این عکست خیلی بزرگه کوچیکش کن عزیز مرسی بای بای

اهورا
ساعت14:55---24 بهمن 1389
سلام دوست گلم

ولنتاين رو به همه عشاق تبريک ميگم



وبلاگت محشره



اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي



اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم



من يه روش واسه کسب درآمد ابداع کردم،دوست داشتي بيا بلاگم بخون پشيمون نميشي

بلاگم هر روز آپ میشه

قربان شما


پریا
ساعت23:13---23 بهمن 1389
پاسخ:نه عزیز دلم.آذری نیستم و این شماره تلفن هم برای من نیست فدات شم.یکی از بهترین دوستامه ولی سنش بالاتر از منه.

پریا
ساعت16:13---23 بهمن 1389
دوباره سلام عزیزم.راستش من الان مغزم قد نمیده ولی احتمالش زیاده که از لوکس بلاگ پیدا کرده باشم.باعث افتخاره با هم تبادل لینک کنیم.اگه دوست داشتین منو
.::☼ آرایش تهرانی ☼::.
بلینک و عنوان وب خودت را واسم بفرست تا لینکت کنم.فدات


@فرزاد@
ساعت1:28---23 بهمن 1389
سلام..آپم یه سری بزن..مرسی

@فرزاد@
ساعت21:22---19 بهمن 1389
آپ جدید دارم خیلی جالبه...بخونین و حتما نظر بدین

طلوع ترانه
ساعت14:51---19 بهمن 1389


آپــــم



آپــــــــــــم



آپــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــم


آپــــــــــــــــــــــــــ ــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــم



یاسمن
ساعت14:43---19 بهمن 1389
سلام.
خوبی؟؟؟
کم پیدایی.
آپم...
میای؟؟


یاسمن
ساعت14:42---19 بهمن 1389
سلام.
خوبی؟؟؟
کم پیدایی.
آپم...
میای؟؟


غزل
ساعت14:04---18 بهمن 1389
Gift
I speak out of the deep of night
out of the deep of darkness
and out of the deep of night I speak
if you come to my house, friend
bring me a lamp and a window I can look through
at the crowd in the happy alley

هدیه
من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
و از نهایت شب حرف میزنم
اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم


eminem7676
ساعت16:26---16 بهمن 1389
salam
webe zibayi darin
khoshhal misham age be ma ham ye sary bezany


مهدی
ساعت18:02---15 بهمن 1389
سلام عزیزم وب زیبایی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی
راستی اومدی نظر یادت نره
به امید دیدار


رضا
ساعت19:43---14 بهمن 1389
سلام دوست من
خیلی خوشحال شدم که به وبلاگم اومدی
از تو لیست وبلاگها آدرست رو پیدا کردم
انشاءالله همیشه موفق و شاد و سلامت باشی
بازم سر بزن



رضا
ساعت23:26---13 بهمن 1389
سلام
وبلاگ زیبا و قشنگی داری
امیدوارم همیشه موفق باشی
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم اگه خواستی منو با اسم ** طلوع ترانه ** لینک کن
و بعد منو هم خبر کن
درضمن اگه اومدی خوشحال میشم روی تبلیغات زیر مطالبم کلیک کنی
منتظرم ها



مریم
ساعت0:20---8 بهمن 1389
سلامي به گرمي آفتاب خدمت مدير سايت اول يه تشکر جانانه از زحمات شما دستتون درد نکنه خيلي وقت بود دنبال يه همچين مطالبي ميگشتم خيلي خلي به دردم خورد مخصوصا آرشيو هاي سايتت که حسابي باحال بود منم يه سايتي دارم ميخواستم اگه بشه با سايت شما تبادل لينک داشته باشم مطمينم اينجوري واسه هر دو تا طرف خوب ميشه آمارمون زود زود بالا ميره خب به هرحال اگه مايل به تبادل لينک بودي منو با نام
((بزرگترين پاتوق دختر و پسرای خشکل ایرونی)) لينک کن اينم ادرس وبلاگم http://myfashop.co.cc بعدش تو بخش نظرات وبلاگ من اعلام کن تا درکمترين زمان ممکن منم تورو لينک کنم درضمن يه چيز ديگه ببخشيد ها اينو ميگم اما تو اينقدر واسه سايتت زحمت کشيدي اما هيچ بهره اي از سايتت نميبري منم قبلا ها يه وبلاگ نويس بودم البته در سطح حرفه اي اما بعدش دنبال کسب در آمد از اينترنت رفتم البته موفق هم شدم اگه خواستي ميتوني توام از تجربه هاي من استفاده کني مطمين باش با اين پشتکاري که تو داري حتما موفق ميشي اين آدرس رو هم يه نگاهي بنداز مطمين باش ضرر نمي کني با تشکر منتظر تو هستم ...
http://myfashop.co.cc/ads


رضا
ساعت14:22---7 بهمن 1389
سلام
ممنون که به من سرزدی خوشحال شدم
وب خودته بازم تشریف بیار
وب شماروتوفهرست لوکس بلاگ کلیک کردم
موفق باشی
یاحسین


پارمیدا
ساعت9:27---7 بهمن 1389
سلام آقای فرهنگ...

یه ذره جنبه داشته باش...

در ضمن دختر لوس تو نت زیاده...


مهدی
ساعت18:17---6 بهمن 1389
جهان مجازی من
مکانی برای تبادل اطلاعات ، دیدگاه ها
گروه خود را تشکیل بدید . برای گروه تبلیغ کنید . عضو بگیرید . جایزه بدهید !! اینجا جهان شماست
با امکاناتی همچون قرآن آنلاین . گالری عکس . فضای رایگان برای آپلود فایل های شما
کاربران برتر . اهدای جوایز به برترین ها . دوستیابی و امکانات دیگر
هم اکنون به جمع ما بپیوندید
http://W01.ir


رضا
ساعت13:43---6 بهمن 1389
سلام
لحظاتی میهمان بلاگ خوبتون شدم
به من هم سزی بزن



ღஜღ دريـــــــا جــــــــون ღஜღ
ساعت8:10---6 بهمن 1389
salam
خدايا من اگر قلب داشتم ،كينه و نفرت
هاي خود را بر روي يخ مي نوشتم و در انتظار برآمدن خورشيد مي ماندم " گابريل گارسيا ماكز "


elnz
ساعت12:36---5 بهمن 1389
man ziad vagh nemikonam biam net
chatam nemikonam


ابوالفضل
ساعت20:37---4 بهمن 1389
سلام دوسته عزیز...



ممنون خیلی جالب بود.



به منم سر بزن.آپم


fatemeh
ساعت11:53---4 بهمن 1389
Salam be doste khobam

omid varam harja ke haSti khobo salamat baShi.mikhasTAm begam wEblogam ro ba chandiN matlabe khobo khaNdani uPdate kardam.aGar ghabel doNesti ye Sari be doste ghadimit beZzan. khOoshal misham b 2stat hM MOAREFI KONI WEBLOGO

moNtazerEtam.

wWw.FuNha.LOxbloG.ir


hosein888
ساعت15:26---2 بهمن 1389
سلام داش خوبی اقا راستش من منظورت رو نفهمیدم بگو اگر تونستم بهت میگنم

hosein888
ساعت12:11---1 بهمن 1389
سلام داداش گلم خیلی حال هرکردم با نطرت ممنون من در مورد وب تو میتونم بگم خیلی عالیه افرین همین من جمله سازیم زیاد خوب نیست
من شمارو لینک کردم با نام
farhangfun
حالا اگر راضی نبودی یا اسمی دیگر خواستی بگو لینکت کنم
راستی منو با نام
بهترین پاتوق+18
لینک کن منتظرت هستم



راستی اگر اعضای خبرنامه داری به ایمیل بده یه تبلیغ من که نوشتم رو برای اعضایت ارسال کنی
ایمیل بده


یاسمن
ساعت19:57---30 دی 1389
سلام.
ممنون که به من سر زدید.


empire
ساعت18:22---30 دی 1389
منم سلام
واقعا وبلاگ جالبیه خیلی مشتاق شدم خودمم یه وبلاگ بزنم حتما از شما هم راهنمایی می گیرم مخصوصا تو مصطفی چون تو دسترسی .



آتنا
ساعت18:22---30 دی 1389
سلام خوبی؟؟؟؟
بازم ممنون که جسابی منو شرمنده کردی.
آره من تهران زندگی میکنم....

شما کجا زندگی میکنی؟


hosein888
ساعت15:54---30 دی 1389
سلام خوبی عالی بود سری به منم بزن تبادل لینک هم میکنم

aliiiiiiiiiiii
ساعت14:03---30 دی 1389
salam. khoshhal misham bemanam sar bezaniiiiiiiiiii
..................................
nazareton baram kheyli moheme




elnaz
ساعت11:18---30 دی 1389
salam
man linket kardam
amma iad vaght nemikonam biam too net
ba oon kasiam k gofti nsbati nadaram
vali vase chi in soalo porsidi?


ღஜღ دريـــــــا جــــــــون ღஜღ
ساعت9:28---30 دی 1389
سلام وبلاگ خوبي داريد و اميدوارم هر روز بر تعداد كابران اين وبلاگ افزوده بشه .

آدرس اينجا رو مصطفي بهم داد برو به جونش دعا كن پسر خوبيه
با تو هستم ای قلم!
با تو ای همراه و ای همزاد من ...
سرنوشت هر دومان حیران بازی های زشت سرنوشت
شعرهایم را نوشتی دستخوش!
اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟
موفق و شاد و سلامت باشيد
يا حق


آتنا
ساعت21:43---29 دی 1389
سلام...
واااااااااااااااای خسته شدم از بس سلام کردم
خب چه خبرا؟
ممنون نمیدونم اینکه گفتی خوشگلم رو رو حساب تعریف بذارم یا رو حساب اینکه بخوای بهم اعتماد به نفس بدی
پروفایلمو بخون کاملا متوجه میشی چی به چیه...


آتنا
ساعت17:50---29 دی 1389
سلام خوبی؟
ممنون که سر زدی...
حتما میرم تو وبت یه چرخی میزنم
خب خب خب...
پرسیده بودی دانشجوام...
باید بگم بودم ولی انصراف دادم...
در حال حاضر کارمندم.
و اون عکس خودمه....


آتنا
ساعت21:52---28 دی 1389
سلام سلام سلام...
خوبی؟؟؟
ممنون که بهم سر زدی و ممنون تر از اینکه لینکم کردی...
وب قشنگی داری...
منم همین الان بدو بدو میرم تا لینکت کنم..
خدافظی


باران
ساعت10:19---28 دی 1389
salam dost azez mamnon az hozor por mehret
afaren be shoma web besyae zeba va jalabe dare baz ham behem sar bezan khoshhal mesham movafagh bashe bye: )


elnaz
ساعت8:52---28 دی 1389
salam
mec az in hame tarif
webe roam jalebe azizam
bazam mamnoon k oomadi
che hamkari dashte bashim?
man hastam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 27 / 10 / 1389برچسب:, :: 4:10 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 17020
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ