آقای وزیر! فیس بوک فیلتر است
farhangfun
welcom to weblog fun

وزیر محترم اطلاعات در باره راه‌اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس‌بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.

 
آقای وزیر! فیس بوک فیلتر است


ايمان بيك - وزیر محترم اطلاعات در باره راه‌اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس‌بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.
 
معنی این اظهار نظر این است که کاربران ایرانی فیس‌بوک مثلا با ایجاد صفحاتی در این شبکه اجتماعی به ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر قدس بپردازند.

البته راه‌های مختلفی برای مقابله با اقدامات ضدایرانی رژیم صهیونیستی وجود دارد که کاربران هوشمند ایرانی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

همانگونه که وزیر محترم اطلاعات نیز حتما می‌دانند و به جهت همین دانش نیز از کاربران ایرانی دعوت به مقابله با رژیم صهیونیستی کرده‌اند، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی و کلا ابزار مدرن و تعاملی وب، علاوه بر اینکه ممکن است مضراتی داشته باشد، ابزاری بسیار کارآمد در دفاع از ارزش‌ها و حقوق ملت ایران است و طبیعتا، ایرانیان دوست می‌دارند که در صورت برخوردار بودن از حق قانونی استفاده از امکانات ارتباطی نوین به دفاع از این ارزش‌ها بپردازند. اما ...


آقای وزیر، فیس‌بوک در ایران فیلتر است.


 


نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت21:31---23 ارديبهشت 1390
سلام دوست خوبم،من نازنیم،وب قبلیم یعنیlo0oveangel.blogsky.com/حذف شد،اگه میشه منو با همون نام(عاشقانه ها...)لینک کن اینم آدرس جدیدم:only-angel.loxblog.com/
منتظرتم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 22 / 2 / 1390برچسب:, :: 10:50 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 17055
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ