حضور «زيگ زاگ» با شش نمايش در جشنواره فيلم فجر
farhangfun
welcom to weblog fun

 «زيگ زاگ» به كارگرداني مجيد توكلي، يكي از فيلم هاي حاضر در بخش ويدئو سينما با 6 اكران در جشنواره حضور دارد.
 

اميررضا شجاعي تهيه كننده فيلم «زيگ زاگ» با اعلام اين خبر گفت: فيلم بلند «زيگ زاگ» كه در بخش مسابقه فيلم‌هاي ويدئويي بيست و نهمين جشنواره بين‌اللمللي فيلم فجر حضور دارد از امروز و با نمايش در پرديس سينمايي زندگي اواين اكران خود در اين رويداد بزرگ سينمايي را پشت سر خواهد گذاشت.
شجاعي كه «زيگ زاگ» را يكي از متفاوت‌ترين فيلم‌هاي بخش ويدئو مي‌داند در ادامه افزود: در كل 8 نوبت نمايش به اين فيلم اختصاص دارد كه تاكنون 6 نوبت آن را اعلام كردند كه به ترتيب از امروز در پرديس سينمايي زندگي (ساعت 15)، سينما جوان 17 بهمن (ساعت 16)، سينما آزادي 19بهمن (ساعت 13)، موزه سينما 20 بهمن (ساعت15.30)، پرديس سينمايي ملت 23 بهمن (ساعت20.30) و سينما آزادي 24 بهمن(ساعت 18) زيگ زاگ به نمايش در مي‌آيد كه دو اكران ديگر اين فيلم متعاقبا اعلام مي‌شود.
شجاعي همچنين در پايان گفت: به احتمال زياد در يكي از اين نمايش‌ها همه عوامل و بازيگران فيلم نيز با مردم به تماشاي فيلم خواهند نشست.
«زيگ زاگ» اولين فيلم بلند مجيد توكلي است كه با حضور بازيگراني چون اميرحسين رستمي، مجيد مظفري، ليندا كياني، رامين راستاد، شهره سلطاني، علي اوسيوند، پرستو صالحي و.. در بخش مسابقه فيلم‌هاي ويدئو سينما در جشنواره حضور دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 18 / 11 / 1389برچسب:, :: 1:5 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 17051
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ