اپراتور جدید آی‌فون رکورد زد
farhangfun
welcom to weblog fun

اولین روز پیش فروش Verizon iPhone، با رکورد افسانه‌ای رو به رو شد.

اپراتور جدید آی‌فون رکورد زد
 

پس از آنکه شرکت اپل انحصار خود را برای ارائه گوشی‌های آی‌فون از اپراتور آمریکایی AT&T برداشت وWireless Verizon را هم به جمع اپراتورهای خود اضافه کرد، تاریخ ۴ فوریه را برای پیش فروش گوشی‌های خود با این اپراتور اعلام کرده بود. مسؤلان Verizon اعلام نمودند که در اولین روز پیش فروش iPhone ۴ آنها توانستند از شدت استقبال خریداران یک رکورد افسانه‌ای در آمار فروش خود در کل تاریخ برپایی شرکت خود به دست آورند.

مسؤلان ورایزون گرچه تعداد گوشی‌های پیش فروش شده را اعلام نکردند اما گفته‌اند که تنها در مدت دو ساعت پس از آغاز پیش فروش اینترنتی iPhone ۴، به بیشترین میزان استقبال خریداران در تاریخ خود دست یافته اند.

فروش عمومی iPhone ۴ با اپراتور ورایزون از ۱۰ فوریه آغاز خواهد شد و این اپراتور، ۲۰۰۰ مرکز فروش خود را برای عرضه این گوشی‌ها باز خواهد نمود.
در آی‌فونی که با اپراتور ورایزون ارایه می‌شود، مشکل آنتن دهی این گوشی به طور کامل برطرف شده و کاربران می توانند با شبکه ۳G هم از امکان FaceTime برای مکالمات تصویری استفاده کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 17 / 11 / 1389برچسب:, :: 12:5 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 17060
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ