با حضور 60 شركت خارجي و 40 شركت ايراني
farhangfun
welcom to weblog fun

چهاردهمين بازار بين‌المللي فيلم ايران 16بهمن كليد مي‌خورد

مدير بخش بين‌الملل بيست‌ونهمين جشنواره فيلم فجر گفت: چهاردهمين بازار بين‌المللي فيلم ايران از 16بهمن‌ماه با حضور 60 شركت خارجي و 40 شركت ايراني در برج ميلاد آغاز خواهد شد. امير اسفندياري مدير بخش بين‌الملل بنياد سينمايي فارابي و جشنواره فيلم فجر در گفت‌وگو با ستاد خبري جشنواره بيست و نهم فيلم فجر، گفت: چهاردهمين بازار بين‌المللي فيلم ايران از 16بهمن‌ماه همزمان با اولين روز بيست‌ونهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در برج ميلاد آغاز خواهد شد.
وي با بيان اين كه برخي از كمپاني‌ها يك غرفه مشترك دارند، افزود: از آنجا كه برخي از كمپاني‌هاي شركت‌كننده در بازار فيلم داراي يك غرفه مشترك هستند، تعداد آن‌ها از غرفه‌ها مهم‌تر است كه البته از اين تعداد 60 شركت، خارجي و 40 شركت ديگر ايراني هستند.
اسفندياري به نام كشورهايي كه در اين دوره از بازار بين‌المللي فيلم ايران شركت دارند اشاره كرد و گفت: الجزاير، بحرين، بوسني و هرزگوين، چين، فرانسه، آلمان، هند، عراق، ايتاليا، اردن، كويت، لبنان، موناكو، هلند، عمان، پاكستان، قطر،‌ سوريه، تايلند، تركيه، امارات متحده عربي، آمريكا، انگلستان و ايران كشورهاي هستند كه كمپاني‌هاي فيلم آن‌ها در جشنواره حضور خواهند داشت.
به گفته وي فيچر آيكان، گرند انجل، سيستم تي‌وي از فرانسه، مدياست ديستري بيوشن از ايتاليا، دويچه‌وله از آلمان، آفدسنس از هلند و ... از جمله شركت‌هايي هستند كه از سراسر جهان به بازار بين‌المللي فيلم ايران رسيده‌‌اند.
وي درباره استقبال از چهاردهمين بازار بين‌المللي فيلم و برنامه‌هاي تلويزيوني در جشنواره بيست و نهم اظهار داشت: استقبال بسيار بالا بوده است چرا كه تعداد بسياري از كمپاني‌هاي كشورهايي مانند تركيه، لبنان، عراق و انگلستان در ليست انتظار براي ورود به بازار فيلم قرار دارند و متاسفانه ما با كمبود جا روبه‌رو هستيم.
مدير بخش بين‌الملل بنياد سينمايي فارابي در پايان صحبت‌هاي خود بيان كرد: تعداد 300 نفر شركت‌كننده از شركت‌هاي فيلم ايراني و خارجي در چهاردهمين بازار فيلم و برنامه‌هاي تلويزيوني ايران حضور خواهند داشت.
بيست‌ونهمين جشنواره فيلم فجر از 16 تا 26 بهمن 1389 برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 15 / 11 / 1389برچسب:, :: 1:15 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 17128
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ