رونمايي از مادربردهای سری P۶۷ اسوس
farhangfun
welcom to weblog fun
شرکت اسوس روز یکشنبه در سمیناری که در محل هتل پارسیان اوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد به معرفی جدیدترین محصولات و تشریح برنامه‌های آینده خود در ایران پرداخت.
 
رونمايي از مادربردهای سری P۶۷ اسوس
 

در این سمینار که با حضور نمایندگان نشریات برگزار شد مسئولین دفتر اسوس در تهران و همچنین مدیر بخش قطعات منطقه خاورمیانه، ترکیه و آفریقای جنوبی این شرکت نیز حضور داشتند.

در این مراسم علی مفلح مدیر محصول مادربرد اسوس در ایران ضمن خوشامدگویی به تشریح سیاست‌های اجرایی شرکت در داخل کشور پرداخت. همچنین او به نقش رسانه به عنوان یکی از بازوان بسیار موثر در فعاليت‌هاي اسوس اشاره نمود.

پس از او نیز کوین لی مدیر بخش قطعات منطقه خاورمیانه، ترکیه و آفریقای جنوبی شرکت اسوس از ایران به عنوان مهمترین بازار هدف شرکت اسوس در خاورمیانه یاد کرد.

محور اصلی این سمینار معرفی مادربردهای سری P۶۷ اسوس بود که مسئولین این شرکت به معرفی جدیدترین مادربردهای مجهز به این چیپ ست و قابلیت‌های آنها پرداختند.

طبق اعلام مسئولین شرکت اسوس، این شرکت در سال گذشته بیش از ۶۰ میلیون قطعه مادربرد تولید کرده است که بیش از ۲۰ میلیون از آنها با برند اسوس به بازار عرضه شده‌اند. با این اوصاف از میان هر ۲.۵ دستگاه رایانه به فروش رفته در سال گذشته یکی از آنها مجهز به مادربردهای اسوس بوده است.

در اين سمينار همچنين عنوان شد که در حال حاضر حدود ۴۰ درصد بازار مادربرد داخل کشور را در اختیار اسوس است و با اشاره به فعالیت بیش از ۴هزار نفر از مجموع ۱۰هزار نفر کارکنان این شرکت در بخش R&D، این موضوع را نشان‌دهنده اهمیت کاربران نهایی برای این شرکت دانستند.

در ادامه تکنولوژی‌های انحصاری به کار رفته در محصولات جدید اسوس نیز در این مراسم معرفی شد که از میان آنها می‌توان به DIGI+ VRM و چیپ‌ست‌های TPU و EPU اشاره کرد. ضمن اینکه در مادربردهای جدید سری P۶۷ اسوس از چیپ بلوتوث داخلی نیز استفاده شده است که در کنار تکنولوژی انحصاری BT Go قابلیت‌های فراوانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

همچنین توسط این فناوری یک مسابقه جذاب بین خبرنگاران برگزار شد که در پایان به ۳ نفر از برندگان ۳ مانیتور اسوس اهدا شد. از سایر قابلیت‌های جدید مورد استفاده در محصولات اسوس مي‌توان به تحول ایجاد شده در فضای BIOS مادربرد اشاره کرد که در مدل‌های جدید دیگر اثری از رابط قدیمی BIOS نیست و به جای آن از رابط کاربرپسند گرافیکی استفاده شده است.

این رابط کاربری که EFI BIOS نام گرفته است، نخستین رابط کاربری گرافیکی BIOS عرضه شده تاکنون است که امکان استفاده از موس و ثبت تصویر از تنظیمات آن (Print Screen) نیز در آن وجود دارد.

در ادامه این سمینار نیز آخرین مادربرد سری نظامی اسوس از سری SaberTooth، کارت‌های گرافیکی جدید این شرکت و سیستم خنک‌کننده انحصاری Direct CU II مورد استفاده در آنها، نمایشگرهای جدید اسوس که به زودی میهمان بازارهای داخلی خواهند بود و محصولات جدید خانواده Eee Family مانند All in ONE و EeeBOX معرفی شدند.

این محصولات نیز وارد بازار ایران شده‌اند و به زودی توزیع گسترده‌ای خواهند داشت. در پایان نیز در حاشیه این مراسم جوایزی ارزنده به نیما جعفری قهرمان مسابقات جهانی اورکلاکینگ اسوس و سیاوش شجاع قهرمان این مسابقات در ایران اهدا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 12 / 11 / 1389برچسب:, :: 2:30 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 17094
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ