معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به حواشی و شایعات پاسخ داد
farhangfun
welcom to weblog fun

برای توقیف یا صدور مجوز نمایش با هیچ کس تعارف نداریم
 

جواد شمقدری معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی حواشی و شایعات این روزها درباره عملکرد هیات انتخاب و نظارت فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، به ابهامات پاسخ داد. شمقدری درباره بخش پر جنجال و خبرسار «نوعی نگاه» گفت: این بخش برای اینکه در جشنواره فیلم بیشتری دیده شودع در نظر گرفته شده است. وی می‌گوید: امسال 96 فیلم به جشنواره فرستاده شد که کار هیات انتخاب را سخت کرد. در سال‌های قبل هم 22 فیلم یا نهایتاً کمی بیشتر برای مسابقه انتخاب می‌شود و بخش نوعی نگاه برای این است که فیلمسازان شانس بیشتری برای ارائه اثارشان در جشنواره داشته باشند.

شمقدری که با روزنامه شرق حرف زده، درباره نام این بخش توضیحی بیشتر از این نداده و گفته در جلسه‌ای با اتحادیه تهیه‌کنندگان گفتم اگر پیشنهاد بهتری برای اسم این بخش دارید اعلام کنید. وی همچنین درباره این شایعه که فیلم‌های این بخش شامل آثار توقیفی ارشاد هستند و قرار نیست نمایش عمومی داشته باشند، گفت: این حرف‌ها واقعیت ندارد. فیلم‌های نوعی نگاه به اندازه بخش مسابقه سالن دارند و بلیت می‌فروشند. شمقدری در پاسخ به این موضوع که سیاست تازه ارشاد این است که فیلمی را توقیف نکندع ولی با بالابردن ممیزی و اصلاحات کاری کند که فیلمسازان از نمایش فیلمشان منصرف شوند، چنین توضیح داد: ما صریح و شفاف نظرات‌مان را می‌گوییم و با کسی تعارف نداریم. اگر فیلمی خطوط قرمز را رد کرده باشد، ابایی نداریم و آن را رد می‌کنیم.

این حرف‌ها تا امروز صریح‌ترین واکنش و پاسخ بالاترین مقام مسوول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حواشی و حرف و حدیث‌های امسال جشنواره 29 است. ده روز به شروع جشنواره مانده و تا آن روز خیلی چیزها دقیق‌تر و شفاف‌تر خواهد شد. تا این‌جا فقط می‌شود به این نکته اشاره کرد که به نظر می‌رسد جشنواره فجر 29 پر از خبرهای داغ و روزهای پر حاشیه و جذاب و پر تعلیق سپری خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 7 / 11 / 1389برچسب:, :: 11:40 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 17115
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ