تغییر تعرفه‌های مخابراتی براساس درآمدخانوار
farhangfun
welcom to weblog fun
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی بسته پیشنهادی شرکت مخابرات برای تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت و موبایل گفت: این پیشنهاد در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال بررسی است اما به طور قطع قیمت‌ها تا پایان امسال تغییر نخواهد داشت.
 

به گزارش مهر، شرکت مخابرات ایران اوایل تابستان امسال پیشنهاد تغییر قیمت مکالمات تلفن ثابت و موبایل را در قالب بسته پیشنهادی به سازمان تنظیم مقررات ارائه داد که طبق گفته مدیرعامل مخابرات در این بسته کاهش تعرفه موبایل بین استانی درنظر گرفته شده است.

صابر فیضی در این باره به مهر گفته بود که در این بسته پیشنهادی چندین تعرفه متغیر با توجه به زمان و مکان برای مشترکان تلفن ثابت و موبایل درنظر گرفته شده که در صورت موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام خواهد شد.

به گفته وی در برخی از موارد این بسته پیشنهادی افزایش تعرفه تلفن ثابت را خواستار شدیم اما در بخش تلفن همراه سیاست کاهش تعرفه بخصوص در مکالمات بین استانی مدنظر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عادلانه کردن نرخ‌های مخابراتی را از اهم برنامه‌های سال جاری این شرکت برشمرد و گفت: تغییر نرخ خدمات مخابرات به معنای افزایش آن نیست.

محمد کرم‌پور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با مهر از بررسی بسته پیشنهادی تغییر تعرفه‌های مخابراتی خبر داد و اظهار داشت: احتمال مشخص شدن این پیشنهاد و تصمیمگیری نهایی برای آن تا پایان امسال بعید به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال تعرفه‌های ارتباطی و مخابراتی بدون تغییرنسبت به گذشته مطابق روال فعلی اعمال می‌شود تصریح کرد: هم اکنون سازمان تنظیم مقررات در حال بررسی تعرفه های جدید مخابراتی است که در قالب بسته‌های تعرفه‌ای از سوی شرکت مخابرات ایران پیشنهاد شده است.

کرم‌پور تاکید کرد: تغییر قیمت‌های مخابرات متعادل خواهد بود و مطابق با وضعیت درآمدی خانوارها تدوین می‌شود. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در تعیین تعرفه‌های جدید مخابراتی، طرح هدفمندکردن یارانه‌ها نیز لحاظ خواهد شد به مهر گفت: این موارد همچنان در دست بررسی است و فعلا برنامه‌ای برای تغییر تعرفه‌ها در دست نیست.

هم اکنون قیمت یک پالس مکالمه تلفن ثابت ۷/۴۴ ریال محاسبه می‌شود و تعرفه تلفن همراه با توجه به میزان مسافت و جابجایی مشترک متفاوت خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 / 11 / 1389برچسب:, :: 11:5 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 17001
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ