برنده جایزه 10 میلیاردمین دانلود
farhangfun
welcom to weblog fun
برنده خوش‌شانسی که توانسته است جایزه ۱۰ هزاردلاری اپل در این مسابقه را دریافت کند چه کسی بود.
 


این برنده خوش‌شانس، گیل دیویس (Gail Davis) یک مادر انگلیسی صاحب دو فرزند بود که در هنگام تماس شرکت اپل برای اعلام خبر برنده‌شدنش بسیار شگفت‌زده شده است، اعلام کرده که در واقع این برنامه دریافتی از آی‌تونز بازی رایگان «موشک کاغذی» بوده است که آن هم توسط دخترش و بدون اطلاع او از این فروشگاه دانلود شده است.



به گزارش وبلاگ فارنت وی همچنین اعلام داشته است که در ابتدا بر این تصور بودم که این تماس تلفنی یک تماس سرکاری و یک شوخی مسخره است و من باید اعتراف کنم که دریافت‌کننده این برنامه در واقع من نبودم و این دختر من بود که این برنامه را دانلود کرد.

بازی موشک (گلایدر)‌کاغذی PaperGlider که اپل آن را اعتیادآورترین بازی‌ خود در این سبک توصیف کرده است در واقع تجربه پرتاب یک موشک کاغذی از پنجره اداره به بیرون است که میزان پرواز موشک شما و رسیدن به هدف‌های تعیین شده برای شما امتیازهایی در بر خواهد داشت و جالب است بدانید این بازی نیز مانند برنده خوش‌شانس اپل انگلیسی به حساب می آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 / 11 / 1389برچسب:, :: 7:10 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 17027
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ