farhangfun
welcom to weblog fun

دانلود اهنگ "نخلای بی سر" اثر جدید از محسن چاوشی برای دانلود اماده می باشد.د

 

       http://www.mchavoshifans.ir/filedownload/Nakhlaye%20Bisar.mp3                                               

 

شنبه 23 / 1 / 1390برچسب:, :: 2:12 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

سوء استفاده از نامم در فیس بوک را پیگیری قانونی می‌کنم

آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران تاکید کرد مدتی است از نامش در صفحه فیس بوک سوء استفاده می‌شود، به همین دلیل به زودی این موضوع را پیگیری قانونی می‌کند. آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران در این ارتباط گفت: مدتی است افردی سودجو و فرصت طلب با نام آنا نعمتی و یا آناهیتا نعمتی صفحه‌هایی را در شبکه فیس بوک باز می‌کنند و حتی از طرف من با افرادی که به عنوان دوست در این صفحه عضو هستند؛ پاسخ می‌دهند، گفتگو یا حتی مصاحبه می‌کنند.

وی تاکید کرد: درصورتی که من هرگز در این شبکه عضو نیستم و نخواهم بود. اگر این موضوع همچنان ادامه پیدا کند و صفحه‌های فوق در این شبکه بسته نشود، قطعا به زودی آن را پیگیری قانونی می‌کنم و مطمئننا مراجع قضایی این افراد را پیدا کرده و مجازات می‌کنند.

آنا نعمتی به تازگی بازی در فیلم سینمایی "پنهان" مهدی رحمانی را به پایان رسانده است. وی همچنین فیلم‌های "شش نفر زیر باران" علی عطشانی، "شش و بش" بهمن گودرزی و "پرستوهای عاشق" فریال بهزاد را در نوبت اکران دارد.

فیلم سینمایی "یکی از ما دو نفر" با بازی این بازیگر، بهرام رادان، السا فیروزآذر و... به کارگردانی تهمنیه میلانی هم اکنون روی پرده سینماها است.

شنبه 23 / 1 / 1390برچسب:, :: 12:45 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

نیما حسنی نسب: از مسعود کیمیایی و همه سینماگرانی که برای تولید این مستندها وقت گذاشتند عذرخواهی می کنم

توزيع دی وی دی مجموعه آثار منتخب مسعود كيميايی كارگردان با سابقه سينما كه دو سال پيش توسط نيما حسني نسب نويسنده و منتقد سينمايي و به سفارش موسسه رسانه هاي تصويري آماده شده است، پس از دو سال همچنان نامشخص است. 'نيما حسني نسب' روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا گفت: حدود دو سال پيش با پيشنهاد مديرعامل سابق موسسه رسانه هاي تصويري تهيه مجموعه آثار برگزيده مسعود كيميايي آغاز و مجموعه منظور در مدت كوتاهي آماده شد.

اين نويسنده و منتقد سينمايي افزود: علاوه بر آثار برتر كيميايي، مستند هايي نيز ضميمه اين مجموعه شد كه در آن گفت وگو با بسياري از اهالي و چهره هاي برتر سينمايي گنجانده شده است و حتي به دليل تاكيد موسسه رسانه هاي تصويري به دليل كمبود وقت بسياري از گفت وگو ها با برخي چهره هاي سينمايي نيز به دليل درگيري شغلي و يا مسافرت آنان انجام نشد.

حسني نسب يادآورشد: درخواست ما مبني بر دراختيار گرفتن زمان بيشتري براي آماده سازي مجموعه آثار منتخب كيميايي از سوي موسسه رسانه هاي تصويري رد و با فشار كاري بسيار و تلاش شبانه روزي، اين مجموعه ارزشمند تهيه شد.

وي با گلايه از بي اعتنايي دست اندركاران موسسه رسانه هاي تصويري نسبت به توزيع مجموعه يادشده ، ادامه داد: با تغيير مديريت اين موسسه، كوچكترين خبري از انتشار اين مجموعه نيست و جالب آنكه در اين مدت رسانه هاي تصويري اقدام به انتشار مجموعه آثار كارگردانان ديگر همچون حاتمي كيا كرده است. اما همچنان خبري از انتشار مجموعه آثار ديگر كارگردان با سابقه و شاخص سينما همچون كيميايي نيست.
حسني نسب تصريح كرد: دست اندركاران موسسه رسانه هاي تصويري درباره عدم توزيع اين مجموعه ارزشمند تاكنون هيچ توضيحي ارايه نكرده اند و در اين دو سال سرمايه دولتي و انرژي و تلاش شبانه روزي يك گروه سينمايي بي نتيجه مانده است.

وي با تقدير از كيميايي كه با وجود كمبود زمان و درگيري هاي كاري براي تهيه اين مجموعه تلاش بسياري كرد، از وي و ديگر دست اندركاراني كه در تهيه مجموعه يادشده تلاش كردند و تاكنون محصول زحماتشان مجال توزيع نيافته، عذرخواهي كرد.
حسني نسب همچينن يادآور شد: پيشنهادات بسياري براي خريداري و توزيع گسترده مجموعه آثار منتخب كيميايي مطرح شده است، اميدوارم تكليف اين مجموعه از سوي موسسه رسانه هاي تصويري به زودي روشن شود تا در صورت عدم تمايل اين موسسه به توزيع آن از طريقي ديگر زمينه توزيع گسترده اثر يادشده فراهم شود.
 

admin:برای دیدن عکس ها به ادامه ی مطلب کلیلک کنید.



ادامه مطلب ...
شنبه 23 / 1 / 1390برچسب:, :: 12:35 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani

سه پوستر تازه از  فیلم تحسین شده‌ "جدایی  نادر از سیمین " را که با استقبال بسیار خوبی در اکران عمومی مواجه شده ، این‌جا ببینید :

 
  •  
 
  •  


 
 
  •  
 
  •  

 

 

سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, :: 3:30 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

یک آنونس تازه از فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» را این‌جا ببینید. این فیلم روز‌های خوبی را در اکران عمومی‌اش سر می‌کند.


سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, :: 3:10 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

یک قطعه زمین در چالوس: رادیو دریا-جاده گازوئیل نبش سه راهی قطعه ی دوم به متراژ250 متر در بهترین منطقه ی ارام و دلنشین سند دار به فروش میرسد.فاصله تا دریا500 متر.متری 300 هزار تومان در صورت خرید تخفیف داده خواهد شد. شماره تماس با فروشنده:09148116614 کریم خانی

سه شنبه 21 / 1 / 1390برچسب:, :: 2:25 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌هاي ADSL واگذار شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌هاي ندا، از مرز ۷۰۰ هزار پورت گذشت.

تعداد پورت‌هاي پرسرعت اينترنت واگذار شده
 
به نقل از روابط عمومي گروه شركت‌هاي ندا (PAP) اعلام كرد كه در مقايسه با آمار آبان‌ماه سال جاري، ۴۴ هزار پورت ADSL به آمار پورت‌هاي دايري در سطح کشور اضافه شده است.

طبق آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تا آخر آذرماه سال جاري، ۱ ميليون و ۲۶۵ هزار و ۲۷ پورت توسط شرکت‌هاي بخش خصوصي داراي پروانه PAP در كل كشور نصب شده که از اين تعداد ۷۳۴ هزار و ۳۲۳ پورت توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.

اين آمار که به صورت ماهانه توسط رگولاتوري تهيه و در اختيار دارندگان پروانه ندا قرار مي‌گيرد، به جدول منصوبه-دايري شهرت دارد که منصوبه به معني تعداد پورت‌هاي ADSL نصب شده در مراکز مخابراتي است و دايري، پورت‌هايي هستند که هم‌اکنون زير بار رفته و کاربر از آن استفاده مي‌کند.

بنا بر اين گزارش در «استان تهران» تا آخر آذرماه سال جاري بيش از ۲۰ هزار پورت به تعداد پورت‌هاي زيربار رفته اضافه شده که به اين ترتيب آمار پورت‌هاي دايري واگذار شده توسط گروه شرکت‌هاي ندا در استان تهران به ۲۸۰ هزار و ۲۷۹ پورت رسيده است.

آمار آذرماه، نشان مي‌دهد که تعداد پورت‌هاي منصوبه شرکت‌هاي ندا در «شهر تهران»، ۳۴۷ هزار و ۳۳۳ پورت است که از اين تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۵ پورت در حال بهره‌برداري است.

طبق اين آمار از ۲۰هزار پورت دايري در استان تهران در آذرماه، حدود ۹۵ درصد آن در شهر تهران به بهره برداري رسيده است.

 
چهار شنبه 18 / 11 / 1389برچسب:, :: 2:0 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
ارايه سرويس "اينترنت در پرواز" به سرعت در حال گسترش است و خطوط هوايي مختلف خواستار ارائه اين سرويس به مسافران خود هستند.
 
افزايش استقبال از سرويس "اينترنت در پرواز"
 


كمپاني كوگو در آمريكا كه ارايه‌كننده سرويس "اينترنت در پرواز" براي شركت هوايي اين شركت است اعلام كرد: هم اكنون ۹ خط هوايي از ۱۱ خط هوايي برتر آمريكا به مسافران خود در حين پرواز سرويس اينترنتي ارايه مي‌كند.

استفاده از اينترنت در حين پرواز از سوي تاجران، بازرگانان، اساتيد دانشگاه و ساير مسافران با استقبال چشمگيري مواجه شده است.

كوگو اعلام كرده است: تنها در سال ۲۰۱۰ بيش از دو ميليون اتصال واي‌فاي در خطوط هوايي ايجاد شده است.

 

چهار شنبه 18 / 11 / 1389برچسب:, :: 1:50 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از افتتاح پروژه ابررایانه ملی در هفته جاری داد. این ابررایانه‌ که قرار است ایران را در جمع کشورهای دارای برترین ابر رایانه های دنیا قرار دهد دارای توان پردازشی ۳۴ میلیارد عملیات در ثانیه و سرعتی برابر ۴۰ گیگابایت خواهد بود.
 
رونمایی ابررایانه ملی در هفته جاري
ابر رایانه، رایانه‌ای است که از نظر ظرفیت پردازش و سرعت محاسبه از دیگر کامپیوترها قوی‌تر عمل می‌کند. اولین ابر رایانه‌ها در دهه ۱۹۶۰ طراحی شد. 

ابررایانه ها برای کارهایی که به محاسبات زیاد و دقیق نیازمند است مانند پیش بینی وضع هوا، نمونه‌سازی مولکولی برای محاسبه ساختارها و خصوصیات ترکیب‌های شیمیایی، مولکول‌های زیستی، شبیه‌سازی‌های فیزیکی مانند شبیه‌سازی هواپیما در تونل باد، تحقیقات در مورد جوش هسته‌ای و رمزگشایی به کار می‌رود.

اولین ابررایانه در ایران در سال ۱۳۸۰ از سوی توسط محققان مرکز تحقیقات پردازش‌های فوق سریع دانشگاه صنعتی امیر کبیر به بهره‌برداری رسید. 

محققان این مرکز این ابررایانه را با بهره‌گیری از فناوری کلاستر با حافظه‌ای برابر ۵۶ گیگابایت و ظرفیت ذخیره‌سازی ۵هزار و ۸۰۰ گیگابایت به مرحله بهره برداری رساندند.

این ابررایانه دارای حداکثر توان پردازشی ۸۶۰ میلیارد عمل در ثانیه است این در حالی است که در قوانین تجارت جهانی، ابررایانه‌های قوی تر از ۱۹۰ میلیارد عمل در ثانیه به عنوان کالاهایی راهبردی محسوب می‌شوند.

سیستم عامل مورد استفاده در این سامانه، لینوکس است و یک نرم‌افزار نیز برای مدیریت، نظارت و کنترل سیستم توسط محققان مرکز تهیه شده است.

گام بعدی از سوی پژوهشگران پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برداشته شد. محققان این پژوهشگاه اولین ابررایانه برای پردازش در حوزه نانو محاسباتی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی را راه اندازی کردند. 

این ابر رایانه ظرفیت پردازش ۵۰۰ گیگا فلاپ را دارد ولی محققان این پژوهشگاه امیدوارند بتوانند ظرفیت پردازش را تا یک ترا فلاپ ارتقا دهند.

این ابررایانه، محققان و متخصصان حوزه نانومحاسباتی و فیزیک نظری را در مطالعات سیستم‌های مولکولی و اتمی، ساخت حسگرهای فوق حساس برای تشخیص و درمان بیماری‌ها، ساخت روبات‌های بسیار کوچک، ساخت داروهای هوشمند، فیزیک زیستی و ساخت اتم‌های مصنوعی یاری می‌دهد.

شبیه‌سازی روندهای دینامیکی، شبیه‌سازی انباشت هیدروژن از جمله قابلیت‌های این ابر‌رایانه است. ضمن آنکه این سیستم امکان محاسبات ۵۰۰ گیگا فلاپ محاسبه را دارد که با توافق‌های صورت گرفته با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو قرار است با افزایش دو برابری ظرفیت، قدرت پردازش اطلاعات این مرکز به یک ترا فلاپ (۱۰ به توان ۱۲ عملیات در ثانیه) برسد.

علیرضا رهایی در خصوص پروژه ابررایانه ملی که این هفته رونمایی می‌شود گفت: ابررایانه ملی به همه دستگاه‌های علمی و تحقیقاتی کشور خدماتی را ارائه می‌کند.

وی افزود: در حقیقت افراد در همه نقاط کشور برای انجام کارهای علمی و پژوهشی که به پردازش‌های سریع و حجیم نیاز دارد می‌توانند با اتصال به شبکه ابررایانه ملی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پروژه ابررایانه ملی هم اکنون آماده بهره‌برداری است و در هفته جاری با حضور مسئولان کشور بطور رسمی افتتاح خواهد شد.
 
ابررایانه ایران در میان ۵۰۰ ابر رایانه برتر دنیا

دکتر نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری چندی پیش از اجرای طرح کلان تولید ابررایانه ملی توسط محققان کشور خبر داد و اظهار داشت: طرح کلان ابررایانه ملی با مرکزیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی اصفهان اجرا می شود.

به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اجرای طرح کلان تولید ابررایانه ملی، ایران به جمع کشورهای دارای برترین ابر رایانه‌های دنیا می‌پیوندد و در لیست ۵۰۰ ابر رایانه‌ برتر دنیا قرار می‌گیرد.

جزئیات ابررایانه ملی

معاون فناوری و نوآوری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز توان پردازشی ۳۴ میلیارد عملیات در ثانیه و سرعتی برابر ۴۰ گیگابایت را از ویژگی‌های ابر رایانه ملی ذکر کرد و گفت: این ابررایانه که برای پردازش داده‌ها در حوزه‌های مختلف به کار می‌رود به زودی راه اندازی می‌شود.

دکتر حسین سالارآملی با اشاره به جزئیات ابر رایانه افزود: این ابررایانه دارای توان گرافیکی ۳۲ هزار میلیارد عملیات در ثانیه، توان پردازشی ۳۴ میلیارد عملیات در ثانیه و سرعتی برابر ۴۰ گیگابایت است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این ابررایانه جزء ۵۰۰ ابررایانه دنیا قرار گیرد اظهار داشت: این ابررایانه قابلیت پردازش و محاسبات داده‌ها در حوزه‌های متنوعی از هواشناسی تا صنایع مختلف را دارد.

معاون فناوری و نوآوری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح ملی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
 
چهار شنبه 18 / 11 / 1389برچسب:, :: 1:37 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی مرگ کسب و کار من است عصر امروز در برج میلاد تهران برگزار شد. در این نشست کارگردان و بازیگران اصلی فیلم پاسخگوی خبرنگاران بودند.عکس هایی از این نشست را اینجا ببینید...
 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه ی مطلب کلیلک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 18 / 11 / 1389برچسب:, :: 1:20 قبل از ظهر :: نويسنده : karimkhani
درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 17063
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ